Col·laboració entre l'Observatori de Bioètica i Dret i la Revista Patagónica de Bioética

22.02.2017

L'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) porta a terme col·laboracions editorials amb la Revista Patagónica de Bioética (ISSN 2408- 4778). Al llarg de tres nombres, i fraccionadament, s'ha publicat en versió castellana el llibre "¿Queda desprotegida la intimitat del pacient a la història clínica compartida a Catalunya (HCC3)?", de la Dra. Lidia Buisán, Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona. El llibre va ser publicat en idioma català per Edicions Universitat de Barcelona.

La doctora Andrea Macías, Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, dirigeix la Revista Patagónica de Bioética, que es publica des de l'any 2014 per la Direcció de Bioètica i Investigació del Ministeri de Salut de la província de Neuquén, Argentina.