Sesión ABD Dr. Rogeli Armengol. Recomanacions als profesionals sanitaris per l’atenció als...

04.02.2010

La propera sessió de la Associació de Bioètica i Dret es portarà a terme el dia dijous 4 de febrer. El Dr. Rogeli Armengol parlarà sobre "Recomanacions als profesionals sanitaris per l’atenció als malalts al final de la vida. Comitè de Bioètica de Catalunya". La cita serà a les 19.00 hores en la seu de la Càtedra UNESCO de Bioètica UB, C. Baldiri Reixac 4-6 Torre D, 4ª planta.

La próxima sesión de la Associació de Bioètica i Dret se llevará a cabo el día jueves 4 de febrero. El Dr. Rogeli Armengol hablará sobre "Recomendaciones a los profesionales sanitarios para la atención a los enfermos al final de la vida. Comitè de Bioètica de Catalunya". La cita será a las 19.00 horas en la sede de la Cátedra UNESCO de Bioética UB, C. Baldiri Reixac 4-6 Torre D, 4ª planta.