Seminari-Presentació del llibre 'Sobre la Dignidad y los Principios...'

El dia 1 de desembre de 2009 es durà a terme el Seminari-presentació del llibre 'Sobre la Dignidad y los Principios: Análisis de la Declaración Universal sobre Bioética y Derechos Humanos de la UNESCO', coordinat por la Dra. María Casado. L'acte tindrà lloc al Saló de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.

Amb la presentació d´aquesta obra col.lectiva editada per Civitas sota la coordinació de la Dra. María Casado, directora de l´Observatori de Bioètica i Dret, PCB-UB, Titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica UB i Professora Titular de Filosofia del Dret, Moral i Política, UB es commemora el 10è aniversari de l´Observatori de Bioètica i Dret i els 15è del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

- Comprar llibre
- Programa
- Llistat d'autors
- Càtedra UNESCO de Bioètica UB

PROGRAMA DEL SEMINARI, de 19 a 20.30 hores

Presentació

Enoch Albertí
Degà de la Facultat de Dret i Catedràtic de Dret Constitucional, UB

Presentació de l’obra

María Casado
Directora de l´Observatori de Bioètica i Dret, Titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica UB i Professora Titular de Filosofia del Dret Moral i Política

Taula Rodona Sobre la Declaración de Bioética y Derechos Humanos de la UNESCO

"Discussions ètiques sobre agricultura y alimentació per a les generacions presents i futures"
Pere Puigdomènech
Investigador del CSIC i Director del Centre de Recerca Agrigenòmica, CSIC-IRTA-UAB

"Els comitès d´ètica com a mecanismes d´aplicació de la Declaració sobre Bioètica i Drets Humans UNESCO"
Itziar de Lecuona
Prof. Dept. Salut Pública i Investigadora de l´Observatori de Bioètica i Dret, PCB-UB

"Els comitès d´ètica assistencial  en relació a l´article 19 de la Declaració"
Lluís Cabré
Metge, Cap de Medicina Intensiva de l´Hospital de Barcelona

"El Principi de Justícia"
Carmelo Gómez
Professor Titular de Filosofia del Dret, UB

Cloenda

Aforament limitat. Es prega confirmar assistència abans del 15 de novembre a obd3[@]pcb.ub.es o 93 403 45 46.