CLONACIÓ, 10 ANYS DESPRÉS DE DOLLY. Aula El PAIS. Hi participa Maria Casado

Dilluns, 26 de febrer, a les 19:30 hores

El 27 de febrer farà 10 anys que un equip de científics de l´Institut Roslin d'Escòcia, dirigits per Ian Willmut, va anunciar la clonació, per primera vegada, d´un mamífer a partir d´una cèl.lula adulta: l´ovella Dolly. Deu anys després, la clonació segueix essent un dels àmbits de la investigació més prometedors i controvertits alhora. És legítim crear embrions híbrids amb òvuls d´animals i material genètic humà per obtenir cèl.lules mare? Fins on pot arribar la ciència en matèria de clonació? Fins on és ètic arribar? Ha canviat la percepció social de la clonació?

*Intervindran*

Dr. Angel Raya

Professor d´investigació ICREA i Coordinador Científic del Centre de Medicina Regenerativa de Barcelona.

Dra. Maria Casado

Professora titular del Departament de Filosofia del Dret de la Universitat de Barcelona i Directora de l´Observatori de Bioètica i Dret del Parc Científic de Barcelona.

*Organitzen*

Aula El País i Direcció de Promoció de Cultura Científica de l´Institut de Cultura de Barcelona.

*INSCRIPCIÓ GRATUÏTA*

Com que l´aforament de la sala és limitat, les persones que desitgin assistir han d´instriure's amb antelació trucant al número 93 401 05 00 a partir d'avui, de 12 a 19 hores.

La reserva de places es tancarà quan s´hagi emplenat l´aforament. La inscripció és gratuïta i s´haurà de facilitar un telèfon de contacte i el número de DNI o passaport de la persona inscrita. Cada trucada permetrà acreditar dues persones. L´acte tindrà lloc a la seu de la redacció catalana d´EL PAÍS, carrer Consell de Cent, 341, Barcelona. Si per qualsevol circumstància imprevista s´hagués de cancel.lar alguna de les tertúlies, es comunicarà a les pàgines del diari.