1st HEIRRI Conference Teaching Responsible Research and Innovation at University. Barcelona

El día 18 de marzo de 2016 se celebra, en Barcelona, la "1st HEIRRI Conference Teaching Responsible Research and Innovation at University", organizada por la "Higher Education Institutions and Responsible Research and Innovation" en el CosmoCaixa - Museo de la ciencia.

La Dra. Itziar de Lecuona, miembro del Observatorio de Bioética y Derecho (OBD) y profesora del Máster en Bioética y Derecho de la Universidad de Barcelona, participa en este evento con la Sesión "Changing structures: the RRI paradigm within institutions" con el tema "Integrating RRI through ethics committees at university level. From reviewing to teaching and capacity building".