Sessió inicial seminari 'Anàlisi Feminista del Dret'

Us informem que el dia 21 de febrer a les 16 hores a la sala de professors de la Facultat de Dret es celebrarà la sessió inicial del seminari "Anàlisi Feminista del Dret. El dret amb les dones" amb una taula rodona sobre Dret de Família i Dona que comptarà amb les següents ponents:

- Mª Victoria Berzosa Francos (professora Dret Processal de la Universitat de Barcelona) (moderadora)
- Eulàlia Amat (professora de Dret Civil de la Universitat Autònoma de Barcelona. Magistrada del Tribunal Superior de Justícia Principat d'Andorra)
- Montserrat Tur (advocada de família i conciliadora familiar). Ex Secretària del Departament de Família i Benestar Social)

La resta de sessions del seminari es celebraran de febrer a juny d'enguany (per a més informació adjuntem el programa amb les sessions previstes). Aquest seminari- que alterna les sessions amb tallers de lectures - tractarà temes que afecten especialment a les dones i que han estat debatuts pels moviments feministes contemporanis. Així doncs, es tractaran temes com la maternitat i els drets reproductius, la discriminació laboral de les dones i la violència de gènere. Encara que s'ha ofert als estudiants com activitat de lliure elecció, resta oberta l'assistència per al personal docent e investigador de la Facultat de Dret.

Veure programa