Sesión ABD Dr. Francisco Baigorri. Atenció als malalts quan no sabem si estan o no al final de la...

20.04.2010

Us convidem a la sessió previament sospessa del Seminari permanent de l’Associació de Bioètica i Dret. La sessió tindrà lloc el dimarts 20 d’abril de 2010, a les 19.30 hores, a l’espai de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB (c/ Baldiri Reixac 4, Torre D, 4t).

La sessió serà a càrrec del Dr. Francisco Baigorri, metge intensivista de l’hospital Parc Taulí de Sabadell, Màster en Bioética y Derecho (UB) i membre de la Junta de l’ABD, el qual exposarà i comentarà un cas pràctic titulat Atenció als malalts quan no sabem si estan o no al final de la vida: més enllà de les cures pal·liatives.  Com sempre, seguirà un diàleg obert i enriquidor per a tots nosaltres.