Seminari: Protecció de dades , confidencialitat i autonomia en els serveis sanitaris

Els mesos de març i abril 2012 s'imparteix el seminari Protecció de dades, confidencialitat i autonomia en els serveis sanitaris, dirigit per la Dra. María Casado, organitzat per l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona i el Grup de Recerca de Dret privat de consum i Noves tecnologies UB (GREDINT).

- Informació i Programa [PDF]
- Dates: 15 de març, 22 de març, 29 de març, 12 de abril.
- Lloc: Aula 1. Edifici principal. Facultat de Dret UB Av. Diagonal, 684, 08034 Barcelona

Aquest Seminari es desenvolupa en el marc dels Projectes de Recerca DER 2009-11859 i DER 2011-23303 del “Ministerio de Economia y Competitividad” i dels Grups de Recerca Consolidats de la Generalitat de Catalunya Bioètica, Dret i Societat i Dret Privat, Consum i Noves tecnologies (GREDINT) 2009SGR944.