RECERCAT: tres noves col.leccions de la UB

11.07.2008

RECERCAT: tres noves col.leccions de la UB

Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació de la Universitat de Barcelona - 11/07/2008

La UB ha incorporat al Dipòsit de la Recerca de Catalunya RECERCAT tres noves col.leccions:

1. 'Bioètica, Dret i Societat', dins la subcomunitat  Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB. Aquesta col.lecció mostra una manera de fer en Bioètica fonamentada en una concepció flexible que té com a rerefons el respecte als Drets Humans reconeguts.

2. 'Documents de disseny', dins la subcomunitat Departament de Disseny i Imatge de la Facultat de Belles Arts. Aquests documents corresponen a recerques i treballs teòrics i teòric-pràctics que tenen com a objecte directe o indirecte el disseny.

3. 'Documents de recerca del Departament d'Estadística' dins la subcomunitat Departament d'Estadística de la Facultat de Biologia.  En aquesta col·lecció s'inclouen informes de recerca, preprints, postprints i suplements d'articles, comunicacions a congressos, etc.

D'altra banda, des del passat 23 de juny, RECERCAT ha implementat el servei RSS en la seva versió 1.0 i 2.0. A través d'aquest servei, un usuari pot estar al corrent de les noves introduccions que es van realitzant a nivell de comunitat, subcomunitat o col·lecció. També pot servir per actualitzar en una pàgina web un llistat de documents inclosos a RECERCAT.

Podeu consultar els documents introduïts recentment a les col.leccions 'Bioètica, Dret i Societat'; 'Documents de disseny' i 'Documents de recerca del Departament d'Estadística'  des del Web del CRAI > e-Dipòsits UB > RECERCAT >  'Bioètica, Dret i Societat'; 'Documents de disseny'; 'Documents de recerca del Departament d'Estadística'.