II Jornada de Bioètica 'La voluntat del malalt. En fem prou cas?'

28.11.2006

Jornada organitzada pel Comitè d'Ètica Assistencial de l'Hospital Clínic de Barcelona, consta de dues parts:

- de 9 a 12 hores es parlarà sobre  el consentiment informat

- de 12 a 14 hores sobre el document de voluntats anticipades.El moderador serà el Dr. Josep Terès (President del Comitè d´Ètica Assistencial de l´Hospital Clínic), hi participen: Dr. Albert Royes (Professor Titular d´Ètica Mèdica i Membre del Comitè de Bioètica, UB, Secretari de l´Observatori de Bioètica i Dret, Parc Científic de Barcelona ); Dr. LLuís Cabré (Cap de la Unitat de Cures Intensives de l´Hospital de Barcelona, Màster en Bioètica i Dret i Secretari de l´Associació de Bioètica i Dret, UB ); Montse Busquets (Professora Titular de Legislació i Ètica Professional, UB i Màster en Bioètica i Dret, UB i Juana Teresa Betancor (Vicepresidenta de la Federació  Mundial pro Dret a Morir, màster en Bioètica i Dret, UB)

Assitència lliure i gratuïta.