Exposició «16 científiques catalanes» al Parc Científic de Barcelona

18.11.2010

L’exposició «16 científiques catalanes» torna a Barcelona, en concret, al Parc Científic de Barcelona (PCB). Després de passar per la Universitat de Girona, la mostra es pot veure des del passat 2 de desembre 2010 a l’eix de connexió de les Torres R+D+I. Com a acte central de l’exposició, l’ACCC i el PCB van organitzar la taula rodona «Dones, ciència i societat: es trenca el sostre de vidre?», que va ser moderada per Mercè Piqueras, presidenta de l’ACCC. Hi van intervenir les científiques Vicenta Llorente, Alícia Casals, Maria Casado, Conxita Solans, Isabel Cacho i Assumpció Vila.

L’exposició està organitzada per l'ACCC, amb la col·laboració del Departament d’Innovació, Universitat i Empresa (DIUE) de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), el Ministeri de Ciència i Innovació (MICINN) i la Xarxa d’Unitats de Cultura Científica (UCC + i).

- Notícies ACCC Número 47 desembre 2010 [PDF]
- Més informació de l'event