XX Aniversari del Màster i de l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona

30.09.2015

Barcelona - 30/09/2015. El propassat 14 setembre de 2015 vàrem celebrar el XX Aniversari del Màster i de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona. Aquest aniversari ens va permetre reunir alumnes, professors, investigadors i col·laboradors que hem treballat junts durant aquests 20 anys amb l'objectius comuns que han permès crear un grup interdisciplinari, plural i reconegut: l'Observatori de Bioètica i Dret, que té com a nucli el Màster en Bioètica i Dret, així com la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, ​la Revista de Bioètica i Dret, la Comissió de Bioètica UB i l'Associació de Bioètica i Dret.

És una gran alegria per a nosaltres haver arribat tan lluny i poder celebrar aquest aniversari, però encara ho és més saber que continuarem.

No volem deixar passar l'ocasió de recordar als companys que ja no es troben amb nosaltres i que tant han fet, cadascú des del seu propi àmbit de coneixement, per a contribuir a l'èxit de l'OBD i del Màster: Josep Egozcue, Ramon Valls, Carmina Virgili i Mª Rosa Llàcer.

Gràcies al treball de tots l'OBD s'ha convertit en un referent nacional i internacional i això és motiu d'orgull per al grup i per a tota la Universitat de Barcelona, que ens ha acollit i ens ha donat suport durant tots aquests anys.