Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

XVI Congrés Mundial de Bioètica: "Bioethics post Covid-19: Responsibility and transparency in a globalized and interconnected world"

20.07.2022

Del 20 al 22 de juliol de 2022, tindrà lloc el "16th World Congress of Bioethics" ("XVI Congrés Mundial de Bioètica") a Basilea, Suïssa, i se celebrarà tant presencial com virtualment. L'Institute for Biomedical Ethics acollirà aquesta edició, que girarà al voltant del tema "Bioethics post Covid-19: Responsibility and transparency in a globalized and interconnected world" ("Bioètica post COVID-19: Responsabilitat i transparència en un món globalitzat i interconnectat").

A més, en el marc d'aquest esdeveniment, també se celebrarà el "Congress of the Feminist Approaches to Bioethics (FAB)" ("Congrés de les Perspectives Feministes de la Bioètica"), el 18 i el 19 de juliol de 2022.

Durant els tres dies, qualsevol persona pot participar, presencialment o de manera virtual, en diferents debats i xerrades sobre temes relacionats amb la bioètica. Fins el 30 de setembre de 2021 (deadline estès), es poden presentar propostes d'aportacions i sessions. Pot consultar tota la informació i directrius sobre la convocatòria aquí.