Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

XV Congrés Mundial de la International Association of Bioethics. Filadèlfia, Pennsilvània

19.06.2020

Del 19 al 21 de juny de 2020 es celebra, a Filadèlfia (Pennsilvània), el XV Congrés Mundial de la International Association of Bioethics "Autonomy and Solidarity: Bridging the Tensions".

La International Association of Bioethics es va fundar el 1992 i compta amb membres de tot el món de múltiples disciplines. La IAB es troba fermament compromesa amb el debat lliure i obert de les qüestions bioètiques i del desenvolupament de la bioètica des d'un punt de vista global i integrador.

Participen en aquest congrés l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona i la Xarxa Ibero-American Network International Association of Bioethics (IAB).

• Pàgina web
  • Data: divendres 19 a diumenge 21 de juny de 2020.
  • Lloc: University of Pennsylvania (3401 Spruce St, Philadelphia, PA 19104).