X Trobada de la Xarxa de Comitès d'Ètica d'Universitats i Organismes Públics de Recerca. Cadis

Els dies 4 i 5 de maig de 2017 té lloc, a Cadis, la X Trobada de la Xarxa de Comitès d'Ètica d'Universitats i Organismes Públics de Recerca (RCE), organitzada per la RCE.

En aquesta trobada participen els Drs. Albert Royes i Josep Santaló, membres de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professors del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, amb les Ponències "Recerca amb menors d'edat legal. Protecció de dades en la infància""Aspectes ètics de l'edició genòmica: Models animals i teràpia gènica en humans" respectivament.

• Programa [PDF]
  • Ponències
  • Lloc: Edifici Constitución 1812, Aulari “La Bomba”, Campus de Cadis de la Universitat de Cadis (Paseo Carlos III, 3, 11003 Cadis)
X Encuentro de la Red de Comités de Ética de Universidades y Organismos Públicos de Investigación. Cádiz