Workshop on Ethics & Legal and Political Philosophy. Vilafranca del Penedès

El dia 27 de novembre de 2015 té lloc, a Vilafranca del Penedès (Barcelona), el Workshop on Ethics & Legal and Political Philosophy, organitzat al marc del IV Congrés Català de Filosofia per la Societat Catalana de Filosofia, en col·laboració amb la Societat de Filosofia del País Valencià i l’Associació Filosòfica de les Illes Balears, amb la voluntat de debatre els problemes que la filosofia té plantejats a la societat. En la commemoració del set-cents aniversari de la mort de Ramon Llull i del bicentenari de la creació de la Societat Filosòfica, la ciutat de Vilafranca del Penedès acollirà durant el mes de novembre de 2015 les jornades del congrés.

La llengua del congrés serà la catalana, amb comunicacions en castellà, francès, italià, portuguès i anglès.