Vídeos del VIII Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO: "Bioètica i Discapacitat", organitzat per la Càtedra UNESCO de Bioètica - Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Sessió de matí:

• "Obertura del Seminari":
    - Dra. María Casado, titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica i directora de l'Observatori de Bioètica i Dret i del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.
  • "Qüestions bioètiques entorn de la discapacitat":
    - Antoni Vilà, Llicenciat en Dret i Doctor en Pedagogia, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona.
    - Xavier Curià, Metge i President del Comitè d'Ètica Assistencial de l'Institut Guttmann.

Sessió de tarda:

• ”La Salut Sexual i Reproductiva i la diversitat funcional”:
    - Rosa Ros, Metge, Ginecòloga, especialitzada en sexualitat juvenil. Directora del Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (CJAS) a Barcelona i Madrid.
  • ”El treball del Síndic de Greuges en qüestions referents a discapacitat i bioètica”:
    - Monica Arbelaez, Assessora del Síndic de Greuges de Catalunya.

Document sobre bioètica i discapacitat