VII Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO

20.10.2013

Amb motiu de la commemoració del vintè aniversari del Programa de Bioètica de la UNESCO, la Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB organitza un seminari internacional dedicat a analitzar i debatre sobre recerca biomèdica i sobre el tractament de mostres biològiques d’origen humà. La jornada, titulada «La revisió de la Declaració d’Hèlsinki de l’Associació Mèdica Mundial a la llum de la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans», s'adreça especialment a membres de comitès d’ètica en recerca i a persones interessades en la formació en bioètica.

En el marc del seminari, el dia 22 d’octubre a les 19.15 h es presentarà del llibre La confidencialitat en l’assistència sanitària (Publicacions i Edicions de la UB, 2013), de Lídia Buisan, professora d’Ètica Mèdica de la Facultat de Medicina de la UB. Intervindran en aquest acte María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret de la UB; Albert Royes, secretari de la Comissió de Bioètica de la UB; Manel Gené, director del Departament de Salut Pública de la Facultat de Medicina, i Meritxell Antón, directora de Publicacions i Edicions de la UB.

Dates : 22-10-2013 al 23-10-2013

Organitza : Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB