Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

VII Jornades d'aspectes ètics de la investigació biomèdica "Més enllà dels assajos clínics: el paper dels Comitès d'Ètica de la Investigació". Madrid

27.11.2018

Els dies 27 i 28 de novembre de 2018 es celebra, a Madrid, les VII Jornades d'aspectes ètics de la investigació biomèdica "Més enllà dels assajos clínics: el paper dels Comitès d'Ètica de la Investigació", organitzades pel Comitè d'Ètica de la Investigació (CEI) de l'Institut de Salut Carlos III.

La Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, participa en la primera taula de debat d'aquesta Jornada amb la "Perspectiva des dels CEI de la Xarxa de Comitès d'Ètica d'Universitats i Organismes Públics d'Investigació".

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB