Vídeos III Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO: "Justícia, Risc i Salut"

Vídeos del III Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO: "Justícia, Risc i Salut". Organitzat per l'Observatori de Bioètica i DretCátedra UNESCO de Bioética de la Universitat de Barcelona.

Sessió de matí

• Presentació del III Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO: "Justícia, Risc i Salut"
    - Dídac Ramírez, Rector de la Universitat de Barcelona.
    - Fernando Albericio, Director del Parc Científic de Barcelona.
    - Maria Casado, Directora de l'Observatori de Bioètica i Dret - Càtedra UNESCO de Bioètica i del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.
  • Conferència “La Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO”
    - Dafna Feinholz
    , Directora de la Secció de Bioètica, UNESCO.

• Taula Rodona “Bioètica, justícia i risc”
    Coordinadora:
    - Ana Sánchez Urrutia, Professora Titular de Dret Constitucional, Universitat de Barcelona.

Ponències:
    - Encarna Roca, Magistrada del Tribunal Suprem i Catedràtica de Dret Civil, Universitat de Barcelona.
    - Antoni Domènech, Catedràtic de Filosofia Moral, Universitat de Barcelona.
    - Maria Jesús Buxó, Catedràtica d´Antropologia Cultural, Universitat de Barcelona.
    - Gemma Revuelta, Sotsdirectora de l’Observatori de la Comunicació Científica, Universitat Pompeu Fabra.

Sessió de tarda:

• Taula Rodona “Responsabilitat social i salut”
    Coordinador:
    - Albert Royes i Qui, Secretari de la Comissió de Bioètica UB i de l'Associació de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Ponéncies:
    - Àngel Puyol, Professor Titular de Filosofia Moral, Universitat Autònoma de Barcelona.
    - Antoni Trilla, Cap de Medicina Preventiva i Epidemiologia de l'Hospital Clínic de Barcelona i Professor de Medicina Preventiva i Salut Pública, Universitat de Barcelona.
    - Carles Humet, Director de l'Hospital de Barcelona.
    - Joaquim Martínez Montauti, Cap de Medicina Interna de l'Hospital de Barcelona.