Taula rodona "La eutanasia y su regulación legal"

El 3 de novembre de 2022, va tenir lloc la taula rodona "La eutanasia y su regulación legal" ("L'eutanàsia i la seva regulació legal"), organitzada per l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona i l'Associació Dret a Morir Dignament de Catalunya (DMD-CAT).

El Dr. Víctor Méndez, director del Departament de Ciència Política, Dret Constitucional i Filosofia del Dret de la Universitat de Barcelona, va presentar una perspectiva des de la filosofia del dret i la bioèticaIsabel Alonso Dávila, membre de la DMD-CAT, va oferir un recorregut històric de la qüestió; Ramon Riu Fortuny, advocat emèrit de la Generalitat de Catalunya, va aportar una anàlisi jurídica de la regulació actual a Espanya; i el Dr. Ricardo García Manrique, catedràtic de Filosofia del Dret de la Universitat de Barcelona, va parlar de l'impacte normatiu dels documents publicats per l'OBD sobre la matèria.

Programa de la taula rodona