Taula homenatge a la Dra. Ana Sánchez-Urrutia, en el marc del XVI Seminari Internacional de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB

El XVI Seminari Internacional de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, organitzat per l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) el 10 de febrer de 2022, va finalitzar amb un emotiu homenatge a la Dra. Ana Sánchez-Urrutia, que va morir l'agost del 2021.

La Dra. Ana Sánchez-Urrutia va ser professora de Dret Constitucional de la Universitat de Barcelona i va tenir un paper destacat en la creació de l'Observatori de Bioètica i Dret i del Màster en Bioètica i Dret.

Amb la participació de: María CasadoMónica NavarroFabiola LeytonEsther MitjansAndrea Moreno i Víctor Méndez.