Vídeo: Simposi "Bioètica a la UNESCO"

La Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, va impartir la Ponència "Sobre els reptes que representa la recerca d'un projecte comú" en el Simposi "Bioètica a la UNESCO". L'acte es va emmarcar en la IX Trobada Luso-Brasileiro de Bioètica que va tenir lloc els dies 15 a 17 de setembre de 2016 a Porto, Portugal. Va ser organitzada pel Centre d'Estudis de Bioètica i de Societat Brasilera de Bioètica i l'Institut de Bioètica de la Universitat Catòlica Portuguesa.

A l'acte es va presentar, a més, la Declaració sobre integritat científica en recerca i innovació responsable de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona.

Declaració sobre integritat científica en recerca i innovació responsable