Presentació de la nova plataforma per a l'Avaluació d'Impacte relativa a la Protecció de Dades en Salut, amb la participació d'Itziar de Lecuona

El 16 de desembre de 2021, la Dra. Itziar de Lecuona, professora del Departament de Medicina, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i coordinadora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, va participar a l'acte de presentació de la nova plataforma per realitzar avaluacions d'impacte relatives al tractament de dades personals (AIPD) en projectes de recerca i innovació en salut; basada en la metodologia i l'eina desenvolupades conjuntament per l'Oficina del Delegat de Protecció de Dades (DPD) de la Fundació TIC Salut Social i l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD).