Presentació del "Libro blanco de las nanotecnologías. Una visión ético-social ante los avances de la nanociencia y la nanotecnología", amb María Casado, Jordi Díaz i Joan Mendoza

El 9 de febrer de 2022, va tenir lloc la presentació del "Libro blanco de las nanotecnologías. Una visión ético-social ante los avances de la nanociencia y la nanotecnología", publicat per Aranzadi (Thomson Reuters); una obra que reflexiona sobre les repercussions ètiques, socials, legislatives, econòmiques i educatives derivades del, cada vegada més ampli, desenvolupament i desplegament de les nanotecnologies. Amb la participació dels membres de l'equip coordinador de la publicació: Dra. María Casado, Dr. Jordi Díaz i Joan Mendoza.