Vídeo: Javier Sádaba participa al programa "Pienso, luego existo" de RTVE2, parlant sobre filosofia, religió, ètica i dilemes bioètica

Entrevista al filòsof Javier Sádaba en "Pienso, luego existo", programa cultural de RTVE2, on es repassa la seva trajectòria personal i intel·lectual, i es reflexiona, entre altres qüestions, sobre la història de la filosofia, la religió, l'ètica, l'amor i els dilemes bioètics.

Acompanyen a Sádaba la periodista de Ràdio Nacional d'Espanya, Pepa Fernández, que reivindica la importància de la filosofia en l'actualitat; el filòsof i antropòleg Tomás Pollán, que destaca la claredat i contundència de les idees del pensador basc, i Maria Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, que posa en relleu la importància del diàleg entre ciència i filosofia.