Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Video-entrevista sobre VIH y bioética. Barcelona

21.04.2017

El dia 21 d'abril de 2017 el Dr. Ignasi Coll Rolduà, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professor del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, participa amb alumnes de primer de batxillerat del Col·legi Virolai (Barcelona) a la preparació d'un vídeo-entrevista sobre VIH i bioètica.

El vídeo forma part del projecte Co-ResponsaVIHlitat coordinat per IrsiCaixa, de la fundació bancaria "la Caixa". Co-ResponsaVIHlitat és un programa pilot de governança per a l'eradicació del VIH a través d'un procés obert i inclusiu en el qual participen més de 660 actors socials interessats en la temàtica amb la finalitat de co-definir una llista amb les línies de recerca prioritàries en la prevenció del VIH.

Video-entrevista sobre VIH y bioética. Barcelona

Màster en Bioètica i Dret UB