Vídeo: El Document sobre bioètica i edició genètica en humans al Telenotícies de TV3

El Telenotícies de TV3 parla de la presentació en roda de premsa del «Document sobre bioètica i edició genètica en humans», elaborat pel Grup d'Opinió de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, duta a terme pels Drs. Josep Santaló, María Casado i Gemma Marfany.

L'aparició d'una tècnica, ara fa 4 anys, que permet fer canvis en la càrrega genètica de manera eficaç i assequible, ha portat la comunitat científica i bioètica a tornar a posar sobre la taula el debat sobre on són els límits de la modificació genètica en humans. Es tracta d'una tècnica, la CRISPR, amb moltes possibilitats mèdiques, però que també podria servir, per exemple, per decidir l'evolució de l'espècie humana.

Document sobre bioètica i edició genòmica en humans