Conferència magistral d'Anna Veiga "Aspectos científicos y bioéticos de la reproducción humana asistida e investigación asociada"

El 20 de juny de 2022, la Dra. Anna Veiga va oferir la conferència magistral "Aspectos científicos y bioéticos de la reproducción humana asistida e investigación asociada" ("Aspectes científics i bioètics de la reproducció humana assistida i investigació associada"), amb motiu de la clausura de la XXIII edició del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

La Dra. Anna Veiga és biòloga i investigadora, especialitzada en reproducció assistida, embriologia clínica, genètica reproductiva i bioètica, així com en l'estudi de les cèl·lules mare i les aplicacions clíniques en el tractament de les malalties degeneratives.