Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Trobada d'antics alumnes i professors del Màster en Bioètica i Dret. Mèxic

08.03.2018

Els dies 8 i 9 de març de 2018 es celebra, a Mèxic DF, la trobada d’antics alumnes i professors del Màster en Bioètica i Dret de la UB, a la seu de la Universitat Iberoamericana de Santa Fe, organitzada amb la col·laboració de l’Associació de Bioètica i Dret.

Dijous 8 de març al matí es durà a terme una Sessió de treball dedicada a posar en comú tesines i investigacions en curs per part d’alumnes i professors del Màster. A la tarda, tindrà lloc una Assemblea de l’Associació de Bioètica i Dret per proposar i avaluar iniciatives regionals comuns. Finalment, divendres 9 de març al matí es realitzarà el Seminari Internacional “XX anys del Conveni de drets humans i biomedicina: propostes per a la seva revisió”.

• Formulari d'inscripció: assistència gratuïta; aforament limitat.
  • Lloc: Seu de la Universitat Iberoamericana (Prolongació Passeig de Reforma 880, Lomas de Santa Fe, Mèxic, 01219, Ciutat de Mèxic).
  • Data i hora: Dijous 8 de març de 9 a 13h i de 15 a 17h. Divendres 9 de març de 9 a 13:30h.

PROGRAMA PROVISIONAL

Dijous

• 9.00 - 9:30 h. Obertura i presentació institucional
    Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona - Observatori de Bioètica i Dret