Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Taula rodona "Privacitat en l'entorn digital". Barcelona

11.07.2019

El dia 11 de juliol de 2019 es celebra, a Barcelona, la Taula rodona "Privacitat en l'entorn digital" dins el IX Encuentro Ibérico de la Asociación de Educación e Investigación en Ciencia de la Información de Iberoamérica y el Caribe (EDICIC) 2019, organitzat per la Universitat de Barcelona, Universidade de Lisboa i Grupo Regional Ibérico de EDICIC, sota el lema "Dades obertes i inclusió digital a l'era del Big Data".

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa en aquest acte.

• Pàgina web
  • Inscripció
  • Data i hora: dijous 11 de juliol de 2019, a les 9:30h.
  • Lloc: Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB (carrer Melcior de Palau, 140, 08014 Barcelona).

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB