Taula Rodona "La crisi dels refugiats a debat. Entre el dret d’asil i l’acollida". Barcelona

El dia 22 de setembre de 2015 té lloc, a Barcelona, la Taula Rodona "La crisi dels refugiats a debat. Entre el dret d’asil i l’acollida", organitzat pel Parc de les Humanitats i les Ciències Socials, Solidaritat UB i Càtedra Josep Termes.

Moderarà el debat Gaspar Coll i Rosell, professor d’Història de l’Art a la UB i delegat del rector per a l’impuls científic de les humanitats i les ciències socials.

En aquesta taula rodona en què s'analitzarà des de diverses perspectives com s’ha de gestionar el dret d'asil i l'acollida dels sirians a Europa i als nostres municipis, així com quins són els reptes polítics, jurídics, econòmics i socials als quals caldrà fer front quan arribin els primers refugiats.