S'obre la inscripció a la XX Edició del Màster en Bioètica i Dret

02.05.2017

El dia 2 de maig de 2017 s'obre el període d'inscripció per a la XX Edició del Màster en Bioètica i Dret (2017-2019), títol de la Universitat de Barcelona, adaptat a 120 crèdits ECTS, amb una durada de dos anys acadèmics.

Co-organitzat per la Càtedra UNESCO de Bioètica i l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, aquest Màster constitueix un programa de formació de postgrau que s'adhereix al Programa de Base d'Estudis sobre Bioètica integrat al Programa d'Educació d'UNESCO. El màster pot ser cursat enterament a distància, a través del campus virtual, i en format semipresencial, que permet assistir a les sessions presencials que tenen lloc cada any a la Facultat de Dret i participar en el Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO.

L'equip de professors del Màster compta amb professionals i acadèmics de reconegut prestigi, i està dirigit per la Dra. María Casado ―directora de l'OBD i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona―. La seva metodologia s'adapta a les necessitats de cada participant, independentment del seu àmbit professional i geogràfic, permetent-li profunditzar en els temes que més li interessen. A més a més, en tot moment, l'alumne disposa de tutors de recolzament.

Pots sol·licitar més informació en: www.bioeticayderecho.ub.edu/master/solicitud