S'obre la inscripció a la XVIII Edició del Màster en Bioètica i Dret

04.03.2015

S'acaba d'obrir el període d'inscripció per a la XVIII Edició del Màster en Bioètica i Dret (2015-2017), títol propi de la Universitat de Barcelona, adaptat a 120 crèdits ECTS, i amb una durada de 2 anys acadèmics.

Coorganitzat per la Càtedra UNESCO de Bioètica i l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, el Màster en Bioètica i Dret és un programa de formació de postgrau de la Universitat de Barcelona que s'adhereix al Programa de Base d'Estudis sobre Bioètica integrat al Programa d'Educació de la UNESCO. El màster es pot cursar enterament a distància a través del campus virtual i en format semipresencial, que permet assistir a les sessions presencials que tenen lloc cada any a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona i participar al Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO organitzat per la Càtedra UNESCO de Bioètica UB.

El Màster s'orienta a la formació i capacitació en bioètica de professionals sanitaris, membres de comitès d'ètica nacionals, d'investigació i assistencials, operadors jurídics, jutges, periodistes, etc. i, en general, a aquelles persones interessades en obtenir una visió global, flexible i integradora de la bioètica, emmarcada en el respecte als Drets Humans internacionalment reconeguts, i a aconseguir una formació interdisciplinària que permeti la presa racional de decisions davant problemes i qüestions bioètiques.

L'equip de professors del Màster està format per professionals i acadèmics de reconegut prestigi, i està dirigit per la Dra. María Casado -titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona-. La metodologia s'adapta a les necessitats de cada alumne, procedents de diferents àmbits professionals i geogràfics. Informació sobre professorat, objectius i metodologia: www.bioeticaidret.cat/master

El procés d'inscripció ja està obert pel proper curs 2015-2017. Es prega als candidats interessats enviïn a master.bd[at]ub.edu un CV breu i el butlletí de preinscripció que es descarrega des de la pàgina web del Màster. És imprescindible acreditar la titulació universitària degudament legalitzada i coneixement suficient d'espanyol, atès que el Màster s´imparteix en aquesta llengua.

• L´import és el següent: matrícula 1r Curs, 2720€; matrícula 2n Curs, 2920€. La Universitat de Barcelona aplica una taxa de 70€ per curs acadèmic en concepte de campus virtual de la UB i serveis associats.
  • Data límit per la presentació de sol·licituds: setembre de 2015.
  • Més informació: Secretaria del Màster en Bioètica i Dret – Seu de l’Observatori de Bioètica i Dret – Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona. Mòdul 22, Facultat de Dret, Universitat de Barcelona. Avda. Diagonal 684. 08034 Barcelona.
  • Tel/Fax: 0034 93 403 45 46. Correu electrònic: master.bd[at]ub.edu. Horari d atenció al públic de 9.30 a 14 hores.