S'obre la inscripció a la II Edició del Màster en Alimentació, Ètica i Dret

23.02.2017

Queda obert el procés de preinscripció per a la II Edició del Màster en Alimentació, Ètica i Dret (MAED)!

Amb l'arribada de la primavera arribarà a la seva fi la primera edició del MAED, que ha ofert una formació específica en Dret, Polítiques Públiques i Ètica per a professionals tant de disciplines tècniques com de les ciències socials que realitzen la seva activitat en l'àmbit de la investigació i la producció agroalimentària.

La segona edició del MAED s'inicia el 5 d'octubre de 2017 i es desenvoluparà durant tot el curs acadèmic 2017-2018, permetent als alumnes compaginar els estudis amb la seva carrera professional a través de la nova opció de cursar el postgrau a distància amb lliure assistència a les sessions presencials.