S'inaugura la primera edició del Màster en Alimentació, Ètica i Dret

21.11.2016

El passat dijous 17 de novembre, a Barcelona, ​​es va dur a terme la conferència inaugural de la primera edició del Màster en Alimentació, Ètica i Dret (MAED), organitzat per l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona al Campus de l'Alimentació de Torribera.

La conferència va analitzar la "Percepció dels consumidors dels riscos derivats dels aliments" de la mà del Dr. Juan José Badiola, Catedràtic de Sanitat Animal de la Universitat de Saragossa, Director del Laboratori d'Encefalopaties i Malalties Emergents i Acadèmic d'Honor de la Reial Acadèmia de Ciències Veterinàries d'Espanya. Aquesta trobada va permetre a l'alumnat del MAED obtenir formació de primer nivell respecte de com entenen els consumidors la informació sobre seguretat alimentària, alhora que intercanviar impressions i consell sobre com donar valor afegit a la seva formació de postgrau enfront d'un mercat laboral incert i competitiu.

En aquesta primera edició del MAED iniciada el passat 5 d'octubre, els alumnes ―de disciplines científiques relacionades amb l'alimentació― analitzen els debats ètics, socials i polítics entorn de la producció d'aliments alhora que desenvolupen coneixements jurídics que els permeten aplicar el Dret de forma autònoma en el seu entorn professional. Per a més informació sobre el MAED, premi aquest enllaç.