Sessió de l'Associació de Bioètica i Dret: Presentació del Nou Document de l'Observatori de Bioètica i Dret sobre Big Data en salut. Barcelona

Us convidem a la propera sessió de l´Associació de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, on es presentarà el Nou Document de l'Observatori de Bioètica i Dret sobre Big Data en salut, analitzant la reutilització de dades sanitàries amb fins comercials, a càrrec de la Dra. María Casado, titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica i directora de l'Observatori de Bioètica i Dret i del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

• Data i lloc: La sessió tindrà lloc el 29 de gener de 2015 a les 19.30 hores (hora espanyola), Sala de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, Edifici Principal (Avgda. Diagonal 684. Barcelona 08034).

Enguany, les sessions de l'ABD es poden seguir en directe a distància mitjançant el sistema streaming. Pot connectar-se a aquesta pàgina el dia i hora convinguts (hora espanyola) per assitir virtualment a la sessió. Posteriorment, estarà a disposició dels socis de la ABD.