Sessió de l'Associació de Bioètica i Dret, amb Josep Terés, sobre la Comissió Deontològica del Col.legi Oficial de Metges de Barcelona. Barcelona

Us convidem a la propera sessió de l´Associació de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, sobre la Comissió Deontològica del Col.legi Oficial de Metges de Barcelona, a càrrec del seu President, el Dr. Josep Terés.

• Presenta i modera: Dr. Lluís Cabré, metge, President de l´Associació de Bioètica i Dret i membre de la Comissió Deontològica del Col.legi Oficial de Metges de Barcelona.
  • Data i lloc: La sessió tindrà lloc el dijous 18 de desembre a les 19.30 hores, Sala de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, Edifici Principal (Avgda. Diagonal 684. Barcelona 08034).

Enguany, les sessions de l'ABD es poden seguir en directe a distància mitjançant el sistema streaming. Al següent enllaç podeu visualitzar la sessió: http://uboc.ub.edu/portal/Play/b81f74eb14b34356bfff20d756bbd1b51d