Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Sessió de l'Associació de Bioètica i Dret, amb els Drs. Lluís Cabré i Benito Fontecha, "Limitació o Adequació de l'Esforç Terapèutic?". Barcelona

15.06.2017

Els convidem a la propera Sessió de l'Associació de Bioètica i Dret (ABD) de la Universitat de Barcelona (UB), "Limitació o Adequació de l'Esforç Terapèutic?", a càrrec del Dr. Lluís Cabré ―President de l'ABD i professor del Màster en Bioètica i Dret de la UB― i del Dr. Benito Fontecha ―Cap de Servei de Geriatria del Consorci Sanitari Integral.

• Data i lloc: La sessió tindrà lloc el dia 15 de juny de 2017 les 18:30 hores a la Sala de Professors de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (Avgda. Diagonal, 684, 08034 Barcelona)
  • Per poder assistir a aquesta sessió cal inscriure a través d'aquest formulari
  • Més informació sobre les sessions ABD en el següent enllaç

Màster en Bioètica i Dret UB