Sessió de l'Associació de Bioètica i Dret, amb el Dr. Pablo Scotto, "La tirania del mèrit"

Els convidem a la propera sessió de l'Associació de Bioètica i Dret i d'Alumni & Friends del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB).

En aquesta sessió el Dr. Pablo Scotto, investigador postdoctoral a l'àrea de Filosofia del Dret de la Universitat de Barcelona, imparteix el Club de lectura "La tirania del mèrit".

La tiranía del mérito. ¿Qué ha sido del bien común?, Michael J. Sandel s'atreveix a qüestionar una de les idees més assentades a banda i banda de l'espectre ideològic: l'anomenada "igualtat d'oportunitats". Seguint el filòsof nord-americà, ens preguntarem si la resposta al nostre inflamable panorama polític passa per avançar cap a societats veritablement meritocràtiques o si, per contra, del que es tracta és que tothom es pugui veure a sí mateix com a membres d'un projecte compartit, més enllà de tanta classificació i tant afany d'èxit.

La sessió tindrà lloc el dia 22 d'abril de 2021 a les 19:00 hores, en format virtual.

• Per poder assistir a aquesta sessió és necessari inscriure's a través d'aquest formulari.
  • Més informació sobre les sessions ABD al següent enllaç