Sessió de l'Associació de Bioètica i Dret, amb el Dr. Lluís Cabré, "Malaltia terminal no oncològica". Barcelona

Els convidem a la propera sessió de l'Associació de Bioètica i Dret i d'Alumni & Friends del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB).

En aquesta sessió el Dr. Lluís Cabré, Cap del Servei de Cures Intensives de l'Hospital de Barcelona, president de l'Associació de Bioètica i Dret i professor del Màster en Bioètica i Dret de la UB, imparteix la Conferència "Malaltia terminal no oncològica".

La tendència a l'envelliment progressiu de la població comporta que un major nombre de persones estiguin afectades de patologies cròniques progressives i, per això, ens podem trobar moltes situacions properes al final de la vida. En la malaltia terminal no oncològica és més difícil identificar la trajectòria del final de la vida. Això es deu a que aquestes malalties cursen amb episodis de descompensació més o menys greus, seguides de períodes d'estabilitat clínica en què és possible recuperar l'estat de salut basal. Són fases de l'estadi evolutiu de la malaltia i encara que el deteriorament de la situació funcional és progressiu, resulta complicat conèixer quan estem en una situació irreversible abocada a la mort.

La sessió tindrà lloc el dia 10 d'abril de 2018 a les 18:00 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la UB (Av. Diagonal, 684, 08034 Barcelona).

• Per poder assistir a aquesta sessió és necessari inscriure's a través d'aquest formulari
  • Més informació sobre les sessions ABD al següent enllaç