Sessió de debats estructurats de la jornada participativa i deliberativa sobre el Programa públic d'analítica de dades per a la recerca i la innovació en salut a Catalunya. Barcelona

El dia 5 de juliol de 2016 té lloc, a Barcelona, la Sessió de debats estructurats de la jornada participativa i deliberativa sobre el Programa públic d'analítica de dades per a la recerca i la innovació en salut a Catalunya, organitzada per l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQUAS).

Les Dres. Lidia Buisán e Itziar de Lecuona, membres de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professores del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona i coautores del "Document sobre Bioètica i Big Data de Salut" participen com a convidades a la Sessió de debats.

Aquesta sessió es realitza de 9.30 a 13.00 hores a la seu de l'AQUAS. Edifici de Salut Roc Boronat (carrer de Roc Boronat, 81-95, Barcelona).