Sessió "Tiempos modernos: la ética en las Ciencias Sociales y las Humanidades", per a membres de l'Associació de Bioètica i Dret

El proper 22 de setembre de 2021, l'Associació de Bioètica i Dret (ABD) de la Universitat de Barcelona organitza la sessió "Tiempos modernos: la ética en las Ciencias Sociales y las Humanidades" ("Temps moderns: l'ètica a les Ciències Socials i les Humanitats"), exclusiva per als seus membres.

La sessió anirà a càrrec del Dr. José Luis Molina, catedràtic d'Antropologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), director del Grup de Recerca en Antropologia Fonamental i Orientada (GRAFO), i president de la Comissió d'Ètica en l'Experimentació Animal i Humana (CEEAH) de la UAB.

Durant la ponència, es tractaran els efectes i la repercussió del model actual de governança de l'ètica de la investigació en el cas concret dels projectes de Ciències Socials i Humanitats: què dilemes ètics generen, com influeixen en ells la bioètica i els seus marcs normatius, les qüestions relatives al consentiment informat, etc.

L'Associació de Bioètica i Dret (ABD) té com a propòsit crear un fòrum on analitzar i comentar les qüestions relacionades amb la bioètica que ens preocupen. Agrupa persones que han cursat el Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, ​​així com docents i col·laboradors/es.

La ABD organitza sessions i activitats per als seus membres, a més d'enviar un butlletí informatiu exclusiu mensualment.

[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"2698","attributes":{"alt":"","class":"media-image","data-thmr":"thmr_9","style":"width: 600px; height: 338px;"}}]]