Sessió ABD Dr. Antoni Sitges Serra: "Innovació tecnològica: ¿innovar o renovar?". Barcelona

Primera sessió ABD 2012

La primera sessió de l´Associació de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona corresponent a l'any 2012 tindrà lloc el dijous 26 de gener a les 19.30 hores a l'Aula Font i Rius de la Facultat de Dret, edifici principal (Av. Diagonal, 684), edifici principal, primer pis.

La sessió versarà sobre innovació tecnològica, amb el títol Innovar o renovar? i anirà a càrrec del Dr. Antonio Sitges Serra, Catedràtic de Cirurgia de la Universitat Autònoma de Barcelona/ Unitat de Cirurgia Endocrina, Hospital del Mar. Exercirà de moderador el Dr. Lluís Cabré, Director de la Unitat de Cures Intensives de l' Hospital de Barcelona, membre del Comitè de Bioètica de Catalunya, President de l' Associació de Bioètica i Dret UB, professor del Màster de Bioètica i Dret d'aquesta Universitat i membre de l' Observatori de Bioètica i Dret.

En aquesta sessió, el Dr. Sitges plantejarà diverses qüestions relatives a la innovació vs investigació, i la funció dels comitès d'ètica, entre altres. Acabada la presentació del Dr. Sitges, s' obrirà un debat sobre el tema amb participació dels assistents.

• Hora: 19:30 h. a 21 h.
  • Lloc: Aula Font i Rius, Facultat de Dret UB primer pis Avda. Diagonal 684 08034 Barcelona