Seminari del Grup de Recerca Consolidat sobre "Opressió i altruisme en la narrativa de la gestació per substitució", amb Miguel Ángel Torres Quiroga

El 30 de juny de 2021, se celebra un seminari intern del Grup de Recerca Consolidat "Bioètica, Dret i Societat" sobre l'opressió i l'altruisme en la narrativa de la gestació per substitució.

La ponència serà a càrrec del Dr. Miguel Ángel Torres Quiroga, Doctor en Filosofia per la Universitat Autònoma de Madrid i autor del llibre "Maternidad y gestación en venta. Fabricar bebés en la era neoliberal" (2019), que va rebre el Premi Nacional d'Edició Universitària a la Millor Monografia en Ciències de la Salut, que atorga la Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE).

• Dia i hora: 30 de juny de 2021, a les 18h

• Lloc: format virtual