Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Seminari "Arguments contra la gestació subrogada en la seva versió altruista". Barcelona

30.10.2017

El dia 30 d'octubre de 2017 es celebra, a Barcelona, el seminari sobre "Arguments contra la gestació subrogada en la seva versió altruista", en el marc del projecte d'investigació "Transferències de material biològic d'origen humà: aspectes socials, jurídics i bioètics".

La Dra. María Eugenia Rodríguez Palop, coordinadora de la Càtedra UNESCO "Violència i drets humans: govern i governança" i directora del Laboratori "Norberto Bobbio" d'Igualtat i No Discriminació a l'Institut de Drets Humans "Bartolomé de las Casas" de la Universitat Carlos III de Madrid, imparteix aquest seminari.

• Data i hora: Dilluns 30 d'octubre de 2017, a les 17 h.
  • Lloc: Seminari 1 - Facultat de Dret de la UB (Avinguda Diagonal 684).
  • Cartell [PDF]
Seminario "Argumentos contra la gestación subrogada en su versión altruista". Barcelona

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB