Disponible el nou número de la Revista de Bioètica i Dret (núm. 56 - novembre 2022). Inclou un dossier sobre gestació per substitució, amb motiu de la nova sentència del TS espanyol del 31 de març de 2022

19.10.2022
Ja està disponible, per a la seva consulta i descàrrega gratuïta, el nou número de la Revista de Bioètica i Dret (número 56 - novembre de 2022).

La Revista de Bioètica i Dret, d'accés obert i periodicitat quadrimestral, és el mitjà de comunicació de l'Observatori de Bioètica i Dret i del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Amb un enfocament plural, laic i multidisciplinari, pretén proporcionar accés lliure al coneixement generat pel nostre centre de recerca, i contribuir a obrir el debat social a la participació de la ciutadania.

Es posiciona com a referent en els principals repositoris de qualitat com Scopus, SciELO, Erih Plus, IBECS, Carhus+, Redalyc, Latindex i Dialnet, entre d'altres.

Recentment, ha rebut, per onzè any consecutiu, la distinció de qualitat i internacionalització que concedeix la Universitat de Barcelona a les revistes científiques editades per la mateixa institució.

Aquest número inclou un dossier monogràfic sobre gestació per substitució, amb motiu de la nova sentència del Tribunal Suprem espanyol del passat 31 de març de 2022. Està coordinat per la Dra. María Casado, titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica, fundadora de l'Observatori de Bioètica i Dret i creadora de la mateixa revista, i la Dra. Mónica Navarro-Michel, professora agregada de Dret Civil i membre de l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Les dues autores ja van coordinar el "Document sobre gestació per substitució", publicat per l'Observatori de Bioètica i Dret en el 2019.

Aquest monogràfic compta amb reflexions i contribucions diverses, que parteixen d'enfocaments i realitats diferents, molt al·lusives a la manca de consens al voltant de la gestació per substitució.

A continuació, pot llegir i descarregar tots els articles. Gaudeixi de la lectura!

Dossier Gestació per Substitució, amb motiu de la nova sentència del TS espanyol del 31 de març de 2022, coordinat per les Dres. María Casado i Mónica Navarro-Michel:

Secció General:

Bioètica Animal:

Descarregui el número complet aquí.

[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"3185","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"1500","style":"width: 480px; height: 659px;","width":"1093"}}]]