Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Retransmissió en directe online de la Conferència Inaugural del Màster en Bioètica i Dret UB

22.10.2014

El proper 27 d'octubre de 2014 de 18.30 a 20 hores, amb motiu de l'obertura de la XVII edició del Màster en Bioètica i Dret UB (2014-2016), es retransmetrà en directe la Conferència "Bioètica i Drets Humans", sessió d'obertura del Màster a càrrec de la Dra. María Casado amb assistència de membres del grup d'investigació així com de professors i investigadors de l'Observatori de Bioètica i Dret, en la qual s'analitzarà l'estat de la qüestió. Podrà connectar-se a la conferència en directe a través del següent enllaç:

El Màster en Bioètica i Dret UB és part del Programa de Formació en Ètica de la UNESCO i forma part del programa d'educació de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB