Retransmissió en directe del IX Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO: "ADN i desaparicions forçoses"

11.02.2015

El IX Seminari Internacional sobre la Declaració Universal sobre Bioètica i Drets Humans de la UNESCO: "ADN i desaparicions forçoses" es podrà seguir en directe mitjançant el sistema de vídeo streaming. Pot connectar-se a la pàgina del seminari el dia 14 de febrer del 2015 (hora espanyola) per assistir al seminari virtualment a través dels següents enllaços:

Tambè pot inscriure's al seminari si vol assistir personalment, a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, emplenant aquest formulari (inscripció gratuïta).

El seminari, organitzat per l'Observatori de Bioètica i Dret - Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, tractarà sobre les anàlisis genètiques i el conveni de l'ONU contra les desaparicions forçades, dues poderoses eines que permeten aclarir els orígens biològics i lluitar contra el robatori de nadons i les desaparicions forçades de nens. Aquests delictes, d'una gravetat manifesta, requereixen èsser examinats des de les seves vessants jurídica, filosòfica, política i bioètica, perquè, davant d'una situació tan complexa i que afecta tantes persones, una societat responsable està obligada a prendre mesures.

A més, en el seminari es presentarà el llibre "Desapariciones forzadas de niños en Europa y Latinoamérica. Del convenio de la ONU a las búsquedas a través del ADN", coordinat per María Casado i Juan José López Ortega, i editat per Publicacions UB.