Resultats del 12th World Congress of Bioethics. Mèxic

El dia 24 d'agost de 2015, a les 18 hores de la Ciutat de Mèxic, té lloc la cerimònia oficial de presentació de resultats i publicacions derivades del 12th World Congress of Bioethics, celebrat a Mèxic el 2014.

La Comissió Nacional de Bioètica de Mèxic (CONBIOÉTICA) està dedicada a fomentar i difondre les idees i debats relacionats amb la bioètica a Mèxic i al món. Com a part d'aquest compromís, en 2014 CONBIOÉTICA ca organitzar el 12th World Congress of Bioethics (12WCB) i la 10th Global Summit of National Ethics/Bioethics (10GSNEBC).

Les conferències van reunir experts de tot el món i van abordar les tendències d'avantguarda en la bioètica, nous desenvolupaments i aplicacions, així com l'enfortiment de les activitats per a promoure el coneixement de la bioètica.

Aquesta cerimònia té lloc a la seu de la secretaría de Salud de México, i serà retransmesa via streaming.